my darling

I förrgår kväll, ungefär vid 11 tiden sa jag till eric att jag var lite hungrig. Jag frågade om han kunde gå och göra en liten macka till mig. Han går ut i köket, det går ungefär 10 minuter, tycker att det är en lång tid för att göra en macka. Ett litet tag senare kommer han tillbaka med en hel bricka med fika. En massa mackor med skinka, sallad, gruka och tomat på, mjölk, youghurt, clementiner och passionsfrukt. Han är bäst min pojke! ♥

Tog även en bild med mobilen och nu när jag ska överföra den till datorn så går det inte. Synd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Hehe ja det kan jag tänka mig :P

2009-10-13 @ 18:50:20
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0