mys med my love

Praktiken idag har gått bra. Sista dagen imorgon, kommer kännas konstigt att inte vara där något mer, har ju allt varit där i 2 veckor. Får se när jag börjar jobba och så. Efter praktiken for jag direkt hem och åt middag sedan for jag till eric. Just nu väntar vi på att klockan ska 8 så att mammas pojkar börjar, har väntat hela veckan på att nästa avsnitt ska komma ut. Efter det ska vi se den nya johan falk - leo gaut. Får se om jag uppdaterar något mer ikväll annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; ja just jag! silvertoning! det ska jag kolla efter på stan idag hade jag tänkt :) hihi!



köpte ett bra silverschampoo med inne på åhlens, verkligen jätte bra tycker jag:)

2009-10-16 @ 11:29:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0