night

Nu har jag blivit riktigt dålig på att uppdatera här i bloggen igen. Denna dag har väl i stort sett liknat de andra dagarna denna vecka. Kanske inte men nästan. Var helt slut efter orienteringen på idrotten. For hem och fikade mellis, satt lite vid datorn och sedan var det dax för middag när mamma och emil kom hem. Åt, badade och sedan for jag hem till eric där jag har tillbringat kvällen. Dock inte så mycket med honom, satt och skrev på samhällsuppgiften som ska vara inne på fredag, kom faktiskt en riktigt bra bit, tack vare mycket hjälp hans mamma! ♥ Så imorgon ska jag försöka se till att göra klart den. Hoppas att alla har haft en bra dag, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite skriver du i alla fall ,,kul att Eriks mamma kan hjälpa till. Frida på orientering?? Hm...Kram kram

2009-10-22 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0