i fall in love with an angel

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag ska fara och möta världens bästa josefine i stan. Hon har varit i hemavan sedan i torsdags, så det har varit lite tomt utan henne. Innan vi beger oss hem till mig så ska vi stanna i stan och köpa lite gott för kvällen.

Min älskling har gått och blivit sjuk. Så efter middagen for jag på ica och köpte naturgodis och en glass sedan for jag hem till honom och överraskade han. Jag bemöttes av en överlycklig pojkvän. Nu hoppas jag bara att han blir frisk snart! Nu måste jag skynda mig så josse slipper stå och vänta på mig. Uppdaterar väl mer under morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, vilken fin blogg du har! :)



Tänkte bara säga att jag har en liten tävling i min blogg och 3 personer med rätta svar får en länkning. Glöm inte skriva din bloggadress i kommentaren. :) Kram



2009-09-07 @ 00:02:57
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen fara. gördu:)?

2009-09-07 @ 06:28:23
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0