idol.

Idag har det inte hänt mycket alls. Har mest hela dagen legat i sängen och kollat på true blood och nu när jag har kommit till avsnitt 9 så finns det inte. Så jag får se om jag får tag på det annars vet jag inte vad jag gör, kanske ska vänta. Dock så blir det ju typ 7 veckor isåfall och det kommer jag aldrig orka. Iallfall så kände jag att jag behövde lite luft så vid halv 6 for jag iväg och handlade. Fick med mig hem, pringles, doritos, godis, dricka och mat från mcdonalds.

Vid 8 tiden satt vi bänkade framför tv med tända ljus och en massa gott. Nu är idol slut så det blir nog så att vi sätter på en film. Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: josefine

TJOCKIS FRIDI :D

2009-09-12 @ 11:54:28
URL: http://josssea.blogg.se/
Postat av: Michaela » Foto, design, vardagliv m.m

sv; va? silvertoning? vart kan man köpa det? :o

2009-09-12 @ 16:32:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0