idol.

Det var nog inte bara jag som satt igår och såg det första avsnittet av idol. Måste bara säga att jag blev lite smått besviken eftersom man fick se så få personer som sjöng. Kanske är det bara jag som inbillar mig det, jag vet inte. Annars så var det super, kommer sitta bänkad ikväll klockan åtta igen!
Som sagt, efter att vi hade sett klart idol och ytterligare sett lite på tv så begav vi oss på stan och köpte varsin macka. Det enda jag kan säga är att tisdagskvällarna när det är halva priset på subway börjar spåra ut. Det var så himla mycket folk och hettan var nog värst, usch!

Vaknade för ett litet tag sedan, men tror att jag ska gå och lägga mig i sängen igen och försöka somna om med tanke på att vi inte börjar förrän 11:55 idag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Tack ska du ha frida! :)

2009-09-09 @ 15:05:26
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0