one night in bangkok

Nu är det riktigt länge sedan jag bloggade, eller någon vecka sedan är det allt. Får ständigt påminnelser från nära och kära om att jag ska uppdatera mer här i bloggen. Detta håller i några dagar sedan går det några veckor innan jag uppdaterar igen.

Den senaste tiden har det inte hänt speciellt mycket, dagarna ser ut som vanligt, skola, äta, sova osv. Igår var jag iallafall på bio med emma och josefine, vi såg beck - i stormens öga och den var faktiskt riktigt bra. Efter bion var det meningen att jag och eric skulle fara på subway eftersom det är halva priset där efter klockan 10 på tisdagar, men det var så mycket folk så vi köpte en hamburgare på max istället.

Just nu väntar jag på att eric ska träna klart, sedan ska han bara äta och sen ska vi upp till strömpilen. Ska till apoteket och det kanske även blir så att jag lämnar tillbaka ett par byxor åt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0