a night with my man

Bästa kvällen igår på länge. Mamma skjutsade mig till banken vid tre-tiden för att hämta ut mitt legg som hade kommit, sedan skjutsade hon mig till stan. Träffade nathalie gumman och vi gick bara runt och strosade i en dryga timme. Klockan 4 skulle jag sminka mig på make up store och resultatet blev lysande. Fick även med mig hem en concealer och en foundation. Tillsammans blev det 510 kr, sjukt dyrt!

Gick även och hämtade ut silverringen som jag gick av eric i födelsedagspresent. Nu sitter den som ett smäck på mitt finger. For sedan hem till eric, bytte kläder sedan tog vi bussen ner till stan. Han bjöd mig på kina restaurang sedan även på bio med tilltugg. Så underbar pojken min är, tack för allt gubben! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0