hair

Sitter just nu och inte alls gör så mycket. Var meningen att vi skulle fara på krogen ikväll men ingen hade tillräckligt med pengar så vi får spara det tills i helgen. Annars så har en förfärlig huvudvärk som inte vill försvinna. Hoppas bara på att jag inte håller på att bli sjuk igen.

Den senaste timmen har kollat igenom bloggar och försökt hitta en hårfärg som jag vill ha. Efter ett bra tags letande hittar jag en som jag skulle kunna tänka mig, mellanblond färg med slingor i ljust blonda skiftningar. Skitsnyggt, men frågan är om jag passar i det? Just nu är jag så bara otroligt less på mitt blonda hår som lite då och då får skiftningar åt det gula hållet om man inte använder silverschampoo eller silvertoning.

För övrigt så sitter jag och försöker övertala mormor att hon ska komma hit till stan imorgon. Kan säga att det inte ger nå större framgångar med tanke på att hon var här i torsdags och i måndags när jag fyllde år. Man kan ju alltid hoppas på det iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0