shoes

Igårkväll när jag gick in på nellys hemsida såg jag till min förvånan att dem hade fått in skorna i storlek 38 så det fick bli en beställning. Förmodar att dem kommer vara en aning stora men med en inläggningssula blir dem nog super. Beställde även ett par svarta spets trosor eftersom om man beställde för minst 300kr fick man 50 kr rabatt. Så man skulle kunna säga att jag endast betalade 3 kr för trosorna. Inget snack om saken. De skulle ta ca. 2-3 dagar för skorna att bli levererade så jag förmodar att jag redan kommer ha dem på tisdagen. Underbart!
Alla kommentarer om skon var positiva så det var ett plus. Ingen som hade klagat på dem. Åh, vad jag längtar tills dem kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0