the lovely bones

Torsdag idag och lovet bara rusar iväg. Känns ju lite sådär halvers att skolan ännu inte har hört av sig om en praktikplats till mig. Var ute i god tid, men jag vet sedan förut att skolan säger att om man inte själv hittar någon plats ska dem fixa en, men fallet har varit många gånger att man har fått varit utan. Vi får väl se hur det blir med denna sak, om dem inte fixar något till mig så har jag inget, så är det bara.

Ett fåtal dagar kvar av lovet och jag vaknar såhär tidigt. Det har bara en orsak och detta är att jag var halv vaken sedan fick jag senadrag och var tvungen att ställa mig upp för att få det att försvinna. Så nu är jag klarvaken. Funderar på att göra lite frukost och sedan fortsätta se filmen jag påbörjade igår morse The lovely bones även kallat Flicka från ovan. På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0