9 januari

Denna lördag har spenderat med mormor på stan. Och sedan vid halv två tiden mötte vi även upp mamma och lillebror sedan for vi upp på strömpilen. Fick med mig lite småsaker som bla. skyddsplast till mobilen, 2 ögonskuggor, "vatten" eyeliner, en vanlig eyeliner, torr schampoo, en grå over size tröja, våtservetter till makeup och slutligen en massa mat och godsaker som alltid kommer innepå när mormor är i farten. Och för att inte glömma så hittade jag och mormor ett örngott där det stod "I Love You" och givetvis så tyckte hon att jag skulle köpa det som en liten överraskning till eric vilket jag gjorde och han blev super glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg du har!



Kolla gärna in min smyckeblogg för moderna & coola armband till bra priser!



Välkommen att kika in!

2010-01-11 @ 00:28:02
URL: http://decoration.devote.se
Postat av: Anonym

du är ful o tråkig hahaha. :)

2010-02-23 @ 13:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0