20:42

Snoret bara rinner och mina bihåler håller på att sprängas just för tillfället. Sitter och kollar om det händer något roligt på krogen nu under påsklovet. Så drygt bara att jag missar de första dagarna, men på söndag/måndag då jävlar är jag redo för veckans härligheter. Om den nu har något att bjuda på. Annars då, sitter och väntar på att klockan ska ticka fram en timme så jag och eric kan fara på subway och köpa varsin macka som vi kan mumsa på ikväll.

För övrigt så har jag missat största delen av dating in the dark. Påminner alltid mig själv under skoldagen, men sedan lyckas jag ALLTID och då menar jag verkligen alltid missa när det börjar 8. Aja, får ta och se det som är kvar av avsnittet sedan får jag se det på kanal 5 play senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0