5 days to go

Ingen superidé att fara ut igår för att köpa subway mackor. Visst jag åkte buss, men sedan när jag skulle hem så sprang jag till bussen för att inte missa den och det är de dummaste jag har gjort på länge känner jag nu. Har vaknat ett ANTAL gånger i natt och svettats/frusit. Och varje gång jag vaknade sa eric; gumman försök att sova sedan höll han om mig. Gick jättebra för stunden men jag vaknade efter ca. 30 min igen. Ungefär så har det hållit på hela natten. Ett till minus var att jag for till skolan igår, trots allt att det var en viktig dag. Idag ska jag inte sätta mina fossingar utanför dörren, inte en enda gång ska dem få vidröra snön. Nu ska jag se till att bli frisk, en gång för alla. Nu ska jag gå och ta en alvedon sedan göra lite vaniljté med honung i och hoppas att det hjälper, iallfall för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0