6 days to go

Tvingade mig själv till skolan idag. Kan säga att dagen inte har varit något att leka med, iallfall inte eftermiddagen. Har konstant nysit hela dagen, haft extremt ont i huvudet och under sista föreläsningen höll mina ögon på att falla igen. Just det får inte glömma att jag har svettats som en svin hela dagen. Okej, det kanske inte lät så mysigt, men jag menar inte så att det har runnit från ansiktet och haft svettlökar under armarna, utan min kropp har bara överhettat. Annars är väl allt i stort sätt riktigt bra. Har haft silvertoning i håret som jag snart ska tvätta ut, då ska jag även passa på att ta mig ett bad. Det var väl allt jag hade att säga för stunden, uppdaterar mer senare.

Ok, glömde visst att påminna er om att det är ENDAST 6 dagar kvar till min födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: moa

va kul att du har börjat blogga igen! :) snaaaart äru 18! :D

2010-03-30 @ 19:32:38
URL: http://msavenskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0