8 days

En ny dag och det är söndag. Helgen har bara switchat förbi, tänk om veckorna kunde gå lika fort. Iofs så gör dem de, iallafall om man tänker tillbaka som nu i efterhand. Nu är det bara att börja ladda upp inför en ny vecka. Riktigt skönt att vi bara går måndag - onsdag. Lov sedan i 1,5 vecka och efter det har vi praktik i 2 veckor. Kan det bli så mycket bättre? Dock så kommer följdande vecka att vara ett litet *******. Okej, det är inte lika mycket som förra veckan då vi skulle skriva ett rätt så stort hemprov i historia, matteprov, klara G i företagsekonomi. Denna vecka ser ut följande;

- Historia inlämning
- Engelska redovisning
- Göra klart PM till redovisningen som vi hade för 1000 år sedan
- Valfritt att skriva VG-MVG prov i företagsekonomi (jag ska ge det ett försök, man förlorar inget på det)

Under lovet och praktikveckorna ska jag göra bort 2 italienska läxor samt plugga till ett engelska prov och några engelska glosor. Kommer även vara en praktik uppgift som vi ska göra. Jobbigt!

Förörigt är det endast 8 dagar kvar tills jag fyller år, känns som att det är de som håller mitt humör på topp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0