ge det ett försök

Efter många om och men, och även en hel del tjat så skulle jag kanske skulle ge ett nytt försök till att försöka hålla den här bloggen vid liv. Vi får se hur detta kommer sluta, förmodar att det bara kommer att rinna ut i sanden som alla de andra gångerna. Nej, sluta vara negativ nu frida, vi ger detta ett försök åtminstone.

Denna dag började väldigt tidigt, och då menar jag VÄLDIGT tidigt. Var uppe redan vid åtta tiden. Försökte somna om ett antal gånger, men efter ett tag så insåg jag att det inte skulle gå. Så efter många om och men så klev jag upp och gjorde mig lite frukost sedan la jag mig i sängen igen bredvid min fina älskling och uppdaterade mig lite inom "play-kanalerna" på internet. Mot eftermiddagen följde jag med mamma upp till strömpilen, hon skulle se om hon hittade något att investera till min broder. Slutade med att vi kom ut ut affären med 2 par shorts, en hoodtröja, en svart t-shirt och en rutig skjorta. Hittade dock inget till mig själv, vilket kanske var lika bra med tanke på att jag har under den senaste tiden gjort några inköp, några för mycket också. Får ta det lite lugnt på klädfronten nu, iallfall fram tills jag fyller år.
9 dagar kvar och jag håller på att tagga sönder!!


Efter trippen till strömpilen for jag hem till eric där jag är nu. Kvällen kommer bli väldigt lugn, funderar på att fara ner till stan och köpa en subway macka. Typ det godaste som finns, men samtidigt skulle det vara väldigt jobbigt att sätta sig på bussen bara för de. Återstår och se hur jag gör. Nej, nu ska jag sluta svamla, tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag lever (har inte uppdaterat på ca. 3 månader tror jag att det är).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0