irriterad

Har vaknat till och från under natten och imorse när jag vaknade (klockan 6!!!!) kände jag mig fortfarande lite halv krasslig så jag valde att stanna hemma idag. Man orkar ju inte anstränga sig ett dugg, minsta lilla man gör tex. som för ett litet tag sedan skulle jag plocka bort lite och nu är jag helt slut och min kropp är överhettad. Har fått i mig lite lunch och nu ska jag lägga mig ner och vila. Såg förövrigt klart S.02 i gossip girl igår (okej, inte hela men kanske 6 avsnitt) så nu för ett tag sedan hade jag tänkt börja med S.03 men då funkar det inte. Åh, så irriterad man blir när det inte fungerar. Aja, bara vänta och se om det kanske går till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0