tisdag

Då var det redan en ny dag. Känns som att denna lediga vecka kommer gå fort. Kan väl inte direkt säga att jag har några större planer för veckan förutom att jag ska städa här hemma samt plugga körkortsteori.

Vaknade vid klockan 10 idag, utvilad. Sov väldigt dåligt inatt så det var skönt med en liten sovmorgon. Nathalie kom också förbi ett tag och gjorde mig sällskap. Trevligt! När hon for följde jag henne och passade på att fara och handla. Kom hem för ett tag sedan och har precis ätit frukost. Får se vad som händer resten av dagen, ska iallfall se klart filmen bangkok hilton som jag har kämpat med i några dagar nu. Ser ungefär 30 minuter sedan somnar jag, men nu snart har jag tagit igenom mig hela filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0