helgen

Nu har snart även denna helg gått. I fredags blev det en spontanutgång med brudarna. Hade det trevligt, men det enda jag kan säga är att jag skulle lika gärna ha haft det ogjort med tanke på bakfyllan på lördagen. Usch!

Lördagen spenderades i soffan med josefine, sabina kom också förbi ett tag. På kvällen blev det jobb som vanligt och i slutet av kvällen var jag riktigt less, ville bara hem.

Idag var det uppe med tuppen som gällde. Jag och emma skulle på en sminkkurs hos hennes syster Therese, där vi fick pröva på lite nya saker, samt lära oss hur man lägger skuggor osv. Fick med mig hem ett läppglans och en ögonskugga från Mary Kay, är riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0