back on track

Har varit rätt så off de senaste månaderna, men nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen. Tänkte först börja med att berätta lite om vad som hänt denna fantastiska sommar.
Vi börjar från den 16 juni. Vad hände då? Jo, efter 12 år i skolan tog jag och många av mina vänner studenten. Detta var en mycket häldelserik dag som jag sent glömmer.
Dagen efter, den 17 juni, for jag och ett häng härliga tjejer till magaluf för sol, bad och festande i en vecka. När vi kom hem därifrån började en ångestkänsla byggas upp inom mig, körkortsångest. Hade nämligen fått en tid innan vi åkte för halkbana, teoriprov och uppkörning inom 3 veckor efter att vi hade kommit hem. Halkbanan som jag hade endast en vecka efter hemkomsten gick super. En vecka innan teori och uppkörning lämnade min finaste mig för en vecka i magaluf och den veckan satt jag fast klistrad i teoriboken. Så när han kom hem en vecka senare hade jag klarat både teorin och uppkörningen gallt och hade körkortet i min hand.
Vad har mer hänt i sommar? Jag har i stort sett jobbat hela sommaren eller fram till den 29 juli. Då tog jag mitt pick och pack och följde med min syster, Mona och Tony ner till södra Sverige för att spendera nästan en vecka med dem.
Nu har jag precis kommit hem från en underbar vecka i Rhodos, Grekland. Kunde inte ha passat bättre såhär på sensommaren/hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0